Followers

Jumaat, 21 Mei 2010

Hoi!!! Aku dinodai seorang wanita .....

CERITA PANAS!!! itu yang akan membuatkan artikel terbaru Hoi!!! AMIRUL ARIF kali ini berbeza berbanding yang sebelumnya..Malas nak bercerita panjang,pujangga nak kita layan jer kisam silam pahit MR.BLANC nie untuk tatapan bersama(nama keluarga terpaksa dirahsiakan dan ini adalah sari kata melayu)....

      Aku Blanc.Aku memulakan hari seperti kebiasaannya yakni menunggu pelanggan di premis pemilik aku yang sering dipanggil tokey..Sudah seminggu aku di bawah jagaan tokey baru tapi tiada seorang pelanggan pun yang mahu menyentuh tubuhku.Dijadikan cerita,pada petang itu juga,datang seorang wanita ke dalam premis tokey aku nih."Argh,perempuan nih datang lagi,entah siapa la pula hari ni ko nk bwk balik rumah ko"ngomel ku sendirian ketika itu.Ya,aku mengenali perempuan tu,Miss X,seorang pelanggan tetap di premis tokey aku.Setiap seminggu sekali pasti Miss X akan teruja untuk datang ke mari sambil berbelanja besar untuk membawa rakan aku pulang ke rumah dia..Yang peliknya,setiap kali di bawa pulang ke rumah Miss X,pastinya rakan2 ku x muncul semula.Aku lihat wajah tokey aku,selamba jer dia x mengendahkan nasib rakan2 aku,yg dipentingkannya hanyalah PELANGGAN...hmm

      Tup..Tap..Tup..Tap..Lamunan aku pada hari itu terhenti bila mendengar hentakan kasut tumit tinggi stilleto Miss X menghampiri ku,aku terkesima(kaku) bila seorang pelanggan benar2 menghadap depan aku.Tanpa sebarang kata,Miss X terus merangkul pinggang aku sambil mungusap2 lembut tubuh ku.."Ahh..Ahh..aku mula merasa geli bila peluh di tangan Miss X terkena di tubuhku tp nikmat dia..umphh"..Hati aku mula gelisah jari-jemari Miss X yang berpeluh menyelinap ke segenap ruang tubuh aku..Seperti yang ku jangka,Miss X tidak ubah seperti pelanggan lain yg begitu ghairah untuk memulas-mulas bahagian sensitif di tubuh aku..Aku yang tidak berdaya menahan lalu mengeluar yang senjata kecil di tubuh aku ini..Miss X kelihatan teruja melihat senjata kecil ku ,dgn tiada rasa malu,dia menanggalkan plastik kecil di senjata kecil aku itu..FUHHHHH aku rasa lebih bebas......

lebih kurang macam inilah berpeluhnya tangan MISS X..GELI DOWH
     
      Sambung balik,setelah puas menggodek-godek senjata kecil aku,Miss X melakukan sesuatu yang di luar jangkaan...Dia mengambil sekeping tisu di dalam tas tangan "LV" nya sambil mengusap-ngusapkan senjata kecil ku di atas tisu tu..Tak sampai 3 minit,senjata kecil ku di usap-usap di atas kepingan tisu itu,cecair yg terbejat di dalam tubuhku memancut laju lalu memenuhi segenap ruang tisu tebal itu...MISS X kelihatan puas melihat cecair yang keluar dari tubuh aku manakala aku sempat perhatikan ketika itu muka tokey aku,dye juga kelihatan teruja dan seperti mengharapkan sesuatu pula dr Miss X..Perasan akan pandangan tokey aku, Miss X dalam kedaan masih merangkul pinggang aku membawa aku berjumpa tokey..Ini perbualan mereka :

Miss X : "Tokey,wa da suka la sama u punya balang...belapa halega?kasi cincaila...wa mau balik rumah da"

Tokey : "Haiya amoi,lu tiap-tiap minggu latang,wa kasi diskaun..ini BLANC wa kasi RM1200 ja lu bayar"

Miss X : "Murahh wo ini PEN,kalau wa taw,dali dulu wa beli la...wa memang da lama minat sama ini MONT BLANC!!!"

APA??? PEN ???baru aku tersedar dari lamunan yg panjang bahawa hakikatnya aku adalah SEBATANG PEN yang diberi nama MONT BLANC...~sekian~

Inilah gambar sebenar MONT BLANC..hehehe

*Untuk menyucikan kembali otak pembaca Hoi!!! AMIRUL ARIF,pujangga nak dedahkan fakta sebenar cerita kat atas ni..Sebelum tu, harap maaf jika cerita ni bosan..pujangga kurang sihat arini n x dpt pikir idea lain selain mengarang sebuah CERITA PANAS..hahaha

#Mont Blanc=pen ,#Bahagian sensitif=penutup pen yg boleh dipusingkan(lihat gambar) ,#Senjata kecil=mata pen

18 Komen Hoi!!!:

Sang Pujangga Utara berkata... [Reply]

Post ni merupakan post pertama dlm bentuk karangan..any comments friends?

Ms. Ann berkata... [Reply]

he..he.. nice story... nice entry...

Lee berkata... [Reply]

haha. ;p
dah fikir lain dah weyh.

Sang Pujangga Utara berkata... [Reply]

hehe tu arhh ko..pk lain byk sgt..:P

malaylifestyle berkata... [Reply]

enjoy...

- zuriey - berkata... [Reply]

not bad...kreatif juga

Lepat Pisang berkata... [Reply]

Ingatkan benda tu tapi sekali pen da..wow!kreatiflah brader buat entri macam ni..he..he..tertipu lepat.he.he..

Sang Pujangga Utara berkata... [Reply]

hehe thnxx komen..
berdarah gak nk pk entri apa kali ni..
tup2 xtaula nape koto sgt pastu terhasil entri kali ni..hoho

^_^NieNa SheNgaL^_^ berkata... [Reply]

hohoho....citer menarik... xsangke trully deeply creative...huhu :)

kaizen shinobi berkata... [Reply]

hahaha... ingatkan ape la tadi... hoho

Sang Pujangga Utara berkata... [Reply]

hoho sifu..
amacam entri aku kali ni?
siyez kebejatan idea..:P

cikCEPET berkata... [Reply]

ahahah~..
mmg taleyh dterima otakx...
ttpu mreka...
seb baek laa c.cpet tgk pic pen tuh trus..
hehehe

:))

cikCEPET berkata... [Reply]

ahahah~..
mmg taleyh dterima otakx...
ttpu mreka...
seb baek laa c.cpet tgk pic pen tuh trus..
hehehe

:))

Sang Pujangga Utara berkata... [Reply]

ahoho x thrill la cmtu..

Tanpa Nama berkata... [Reply]

da tepancut senjata kecil aku ni..haha..tp nama aku faber castle..haha(i.k hazim masterskill)

Sang Pujangga Utara berkata... [Reply]

zzz..nak jugak terpancut...(censored)

ThE HeLl PsYcHo berkata... [Reply]

hahhahaha

ThE HeLl PsYcHo berkata... [Reply]

hahahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...