Followers

Khamis, 13 Mei 2010

Hoi!!! Susu Soya dan Kurma..

Hoi!!! AMIRUL ARIF kali ni nak cerita tentang satu minuman pelik yang aku jumpa beberapa ari lepas.Aku pernah jer dengar air sira,punch,katira dan kelapa laut..(sedap lak bila fikir2..glurpp)Air yang satu ni betul2 menarik perhatian aku sebab ianya gabungan antara SUSU KACANG SOYA dan KURMA.memang pelik sbb aku tak pernah bayangkan buah yg manis2 aka kurma di campur bersama susu soya ..
Ini adalah apa yang aku bayangkan bila kurma dan susu soya digabungkan :
(jgn gelak!ini mmg apa yang aku bayangkan..haha)

Bak kata pujangga dahulu kala,indah khabar dari rupa...tetapi rupa gabungan antara susu kacang soya dan buah kurma ni sebenarnya betul2 berbeza dr bayangan aku kt atas tuh...aku terkejut gak mula2..nak tengok?

Inilah rupa sebenar susu kacang soya dan buah kurma :



*Amacam?nampak sedap kn?rasa dier,hmm no komenla...buat sendiri lg sedap kot..hoho(xkn buat kowt)...kalau nak rasa,beli jer kt kedai berhampiran anda..(bajet promot)

7 Komen Hoi!!!:

Sang Pujangga Utara berkata... [Reply]

Nampak sedap kn?hoho

LoKMaNHaKiMKaMaRuDiN berkata... [Reply]

haaiisshhh kawan,,

aku belum brekpes lg nie,,,,hehe

sedap woo,.,tambah yg sejuk nye,,adoii aii

Azizul Luqman berkata... [Reply]

perghhh...
xpnah jmpe pn sblm ni...
soya jagung biasa r jmpe...
ni lain dr yg lain ni...
haissshhhh...

Sang Pujangga Utara berkata... [Reply]

haha..tu arr..
dlm eksperimen lg kot..huhu

Kiddo. berkata... [Reply]

xpenah rase lagii nih. :P

aesthetic berkata... [Reply]

cm best je..nk try la..hihi^^

Aidi-Safuan berkata... [Reply]

uiks? keluaran drinho? tapi tak jumpe pon kat mydin tadi. kat mane ade jual nih?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...