Followers

Sabtu, 19 Jun 2010

Hoi!!! Mari namakan kucing PM Malaysia...


":Semasa berada di majlis pelancaran kempen  'Beli Barangan Malaysia' , saya berkesempatan membeli beberapa barangan peribadi. Antaranya ialah pembelian tanpa dirancang: seekor anak kucing Parsi berbulu jingga dan putih. Dulu saya pernah membela kucing sebagai binatang manjaan. Bila saya mengangkat si kecil ini, saya terus terpaut kepada makhluk yang  sedap dipeluk ini. Saya pasti anak perempuan saya akan gembira bertemu dengannya bila pulang ke rumah nanti.Saya dan keluarga sedang memikirkan apakah nama yang hendak diberikan kepada anak kucing ini, bagaimanapun saya sedia mempertimbangkan cadangan daripada anda!"-DS Najib

Hoi!!! AMIRUL ARIF begitu tertarik bila mendapat tahu tentang permintaan PM MALAYSIA , Datuk Seri Najib yang meminta pendapat rakyat MALAYSIA untuk menamakan kucing parsi yang baru dibeli beliau...Tanpa berlengah2 lagi,terus pujangga membuka laman web www.1malaysia.com.my untuk mengesahkan berita sekaligus menggatal-gatalkan tangan untuk sama2 memberi cadangan memberi nama kepada  "kucing" PM MALAYSIA....walaupun pujangga "GELI" dengan kucing,pujangga tetap berikan support..hehe mana taw kot2 DS Najib berkenan sekaligus nama cadangan pujangga terpilih...hahaha(harapan jerla..)

Jadi apa lagi ditunggu? Hoi!!! AMIRUL ARIF berharap marilah kita sama-sama menyumbangkan idea untuk memberikan nama kepada KUCING yang bertuah ini....walaupun kita dihimpit akan pelbagai masalah berkaitan kenaikan inflasi,kenaikan harga ayam,kenaikan tol jambatan penang,kenaikan harga minyak serta berpuluh malahan ribuan masalah yang lain,kita bole mengurangkan tekanan dengan memberikan nama kepada si KUCING comel ni...

diselitkan serangkap pantun utk post kali ini,     

2 tahun berlalu tidak kita sedari,
Najib menjadi pemimpin DIHORMATI,                          
Punya kucing namun nama belum diberi,
Meminta bantuan kalian yang baik hati.

-sekian pujangga-

3 Komen Hoi!!!:

Sang Pujangga Utara berkata... [Reply]

huh apa macam?x teringin nak join ka?

LaNuNsepet berkata... [Reply]

bg jar nama nya altantuya.. he3
gurau jer.

Sang Pujangga Utara berkata... [Reply]

hehe comei gak nama tuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...