Followers

Khamis, 12 Ogos 2010

Hoi!!! Bagaimana Muka Anda Lagi 20 TAHUN?


Hoi!!! AMIRUL ARIF ingin berkongsi suatu benda yang ringkas untuk entry sebelum SAHUR ni,  pujangga nak memperkenalkan semua pembaca mengenai satu website yang membolehkan anda semua melihat wajah anda lagi 20 TAHUN akan datang.. BETUL!!!pujangga tak tipu...ini bukanlah hasil berjumpa tok bomoh,niang rapik,vodoo ataupun sihir, ini adalah ilusi semata-mata..keh3(macam salesman lak) Kalau main promot jer tapi tak cuba, mesti anda semua tak percaya en? jom usha gambar di bawah untuk melihat gambar pujangga sekarang dan lagi 20 tahun..siapa gelak ja, SIAP!!! saksikan hanya di Hoi!!! AMIRUL ARIF :


Mak aihhh!!! muka pujangga dah saing-saing macam kuih pau..mengembang cam dipam-pam semacam je..hehehe


Sama ker muka pujangga cam kuih pau?hehe TAK kan?(mentang2 puasa,gambar makanan ja)thnxx to GOOGLE
Amacam semua? teruja tak nak try tengok muka sendiri ditutupi KEDUT dan MENGEMBANG macam gambar pujangga kat atas ni? Memang nampak tak logik tapi sekadar untuk memenuhi masa lapang dikala bulan puasa ni takda salahnya kan.. Pujangga dah cuba, para pembaca Hoi!!! AMIRUL ARIF pula bila lagi? Jom klik di http://www.in20years.com untuk kita ramai-ramai menyimpan potret masa tua masing-masing di rumah mahupun bilik air sebagai ingatan yang kita akan tua suatu hari nanti.Harap-harap xda la yang pergi tanam SUSUK atau buat PEMBEDAHAN PLASTIK lepas try benda ni ea...huhuhu

*sila komen di entry ini untuk meluahkan perasaan selepas melihat wajah anda 20 tahun lagi :P

12 Komen Hoi!!!:

Sang Pujangga Utara berkata... [Reply]

Bagaimana wajah anda lagi 20 tahun? jom berkongsi perasaan.hehe

Kie-yu berkata... [Reply]

tak berani nk cuba
takut takleh terima hakikat
hee :D

jom teka hari apa yang Kie-yu tunggu dan menang topup RM10 :)

zulkbo berkata... [Reply]

Salam..singgah sini jap
moga sihat orang di sini
جزاك اللهُ خيراً

Sang Pujangga Utara berkata... [Reply]

kie-yu= hehehe jgnla takut...fun kot bnda ni..

zulkbo=salam ,alhamdulillah sihat

cik shabah berkata... [Reply]

nak cuba ke tak?nak cuba ke tak eh?ha3,konpius!takut nak tgok muka sendri 20 taon lg,hu3 =)

Sang Pujangga Utara berkata... [Reply]

hehe cubala

ferra berkata... [Reply]

hekhek,.. sy takot nk tgok.. seram kang tbawak2 dlam mimpi lak :P

Tokan berkata... [Reply]

salam singgah...selamat menjalani ibadah puasa

AngahSayang2314 berkata... [Reply]

salam rahmadhan

i follow uu jom kita tukar2 link

zty berkata... [Reply]

hahha.cam best.
kena try nih.kalau huduss sumpah tak publish!hahaha

Sang Pujangga Utara berkata... [Reply]

kehhh3 klu publish, singgah2la bg link

iddinm berkata... [Reply]

tunggu ja kedatangan waktu tu kalau umur panjang lah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...