Followers

Khamis, 26 Ogos 2010

Hoi!!! Rumah-Rumah PELIK....

Jom usha gambar-gambar rumah pelik di luar negara...sama ada ianya kreatif mahupun gila hanya anda yang dapat menentukannya..Semua yang menarik hanya di Hoi!!! AMIRUL ARIF :

Rumah berbentuk KASUT..haish kasut jenama apa ni?converse kowt :P

Kapal selam pun bole wat rumah..yang ni bersedia kalau ada banjir besar la agaknya?




Amboi dah sebijik dalaman dia cam kapal terbang sebenar..rasanya airbus yang terbabas la ni..hehe

Terlampau taksub dengan piano dan biola,inilah hasilnya..kreatif2..:)


 Disebalik semua rumah-rumah pelik serta ada antaranya yang mewah ini, kebanyakannya hanya ada di luar negara. Dekat Malaysia tak ade ker rumah-rumah yang pelik ni pujangga ooi? Hmm ada kot...x percaya?lihat gambar di bawah..


100 peratus kayu serta selesa untuk semua...hehehe

Rumah seorang VVIP di Malaysia..Waa jejantas ker tu?huhu

8 Komen Hoi!!!:

Sang Pujangga Utara berkata... [Reply]

Apa kata anda mengenai post terbaru di Hoi!!! AMIRUL ARIF

✿ fateyn ✿ berkata... [Reply]

umah yg pelik..tp cantik =]
kan best kalu ade kt mesia ni =]

RedBoy berkata... [Reply]

pelik bebenor aden tgk.. aedss

sop berkata... [Reply]

ngapa lah nak pelik2..
nak dok pun takut huhuhu

Sang Pujangga Utara berkata... [Reply]

faten=ade tp x byk..

redboy=tahu xpe...ponink kpalo den

sop=hehe nk kepuasan je kot tuh

cuya berkata... [Reply]

milik siapakah kediaman vvip malaysia 2?

♥ yaLp ♥ berkata... [Reply]

wahhh sape nye tu..comel sgt..

Sang Pujangga Utara berkata... [Reply]

cuya=hehe rahsia....

yalp=taw xpe..rumah comel kot

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...