Followers

Rabu, 8 September 2010

Hoi!!! Kasihnya Seorang Ayah

Pada pagi-pagi buta 8 September ni, Hoi!!! AMIRUL ARIF dengan tanpa rasa malasnya mengeluarkan post terbaru mengenai satu video yang telah pujangga temui di FACEBOOK. Video apa ni pujangga ooi? takkan video IKLAN RAYA TV3 lagi kot?hehe Bukan..bukan.. video ini memperlihatkan gelagat seorang ayah yang terpaksa melayan keletah anak kecilnya yang tidak mahu berenggang dengan bapanya...Memang ini video yang lawak dan membuatkan pujangga terasa hiba dan bayangkan jika pujangga mempunyai kesabaran seperti bapa bertuah ini.Tanpa berlengah lagi,pujangga kongsikan kepada pembaca Hoi!!! AMIRUL ARIF video di bawah ini.Harap anda semua DAPAT KOMEN mengenai perasaan anda selepas melihat video di bawah :



Pujangga juga nak kongsikan sedikit kata-kata anak kepada seorang ayah :

4 tahun: Ayah adalah seorang yang bijak,Ayah hebat!
7 tahun: Ayah tahu segalanya,ya segalanya.
8 tahun: Ayah tak ada la tahu semuanya,ada perkara yang dia tak tahu.
12 tahun: Oh,sebenarnya Ayah tak tahu pun tentang semua perkara.
14 tahun: Hah?Ayah?dia tahu ungkit perkara-perkara silam jer.
21 tahun: Ayah?ishh orang tua tuh kunolah,out of date!
25 tahun: Ayah hanya tahu sedikit,tak banyak pun boleh tanya kat dia.
30 tahun: Aku mesti tanya Ayah apa pendapat dia tentang semua perkara .
35 tahun: Sebelum buat apa-apa keputusan,aku kena tanya pendapat Ayah dulu.
50 tahun: Agak-agaknya apa pendapat Ayah tentang masalah ni?
60 tahun: Sebenarnya Ayah seorang yang mengetahui segalanya,aku silap
65 tahun: Aku harap aku dapat bercakap dan bertanya dengan Ayah sekali lagi..ya..hanya sekali lagi =(
Ayah,kehadiranmu dalam hidupku membawa 1001 erti(ehsan GOOGLE)
*p/s apa maksud kata-kata diatas?fikir-fikirkanlah....

7 Komen Hoi!!!:

Sang Pujangga Utara berkata... [Reply]

Apa kata anda mengenai post terbaru Hoi!!! AMIRUL ARIF?

~ ReD ~ berkata... [Reply]

errmmm...last2 cari ayah jugak.hehe.salam aidilfitri;)

Terima Kasih Nuffnang : Respons Helpdesk Nuffnang

s[y]azwa[n]i berkata... [Reply]

cumil jek.

Sang Pujangga Utara berkata... [Reply]

hehe cumil kan?manja sgt bdk tuh..geramm

HanisAzla berkata... [Reply]

miss my ayah...

Sang Pujangga Utara berkata... [Reply]

hmm me too...wanna do my best in my study for him =]

Anip™ berkata... [Reply]

mendalam maksud dia..hmm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...