Followers

Wednesday, 22 September 2010

Hoi!!! Koleksi Surat dan Karangan Lucu...

Hoi!!!AMIRUL ARIF nak berkongsi koleksi karangan lucu dengan pembaca semua. Mungkin ramai yang dah melihat karangan-karangan ini tapi pujangga nak berkongsi juga dengan yang belum pernah membacanya. Percayalah apa yang akan pujangga kongsikan ini boleh menceriakan hari anda.

Jom lihat karangan-karangan lucu dibawah:

Hehehe apa kata anda semua???


Cara memohon MC (bahasa 1MALAYSIA)
Karangan paling melampau pernah pujangga baca..hehe

Akibat tak siap kerja sekolah ..=p
Apa kata anda? lawak kan semua karangan dan surat kat atas ni? agak-agaknya dorang ni memang sengaja atau memang masih ada sesetengah pelajar yang tidak mempelajari bahasa melayu dengan baik..Pujangga tidak mahu membuat sebarang spekulasi,biar pembaca Hoi!!! AMIRUL ARIF yang menentukannya dengan memberikan komen di bawah entri ini ok?

15 Komen Hoi!!!:

Sang Pujangga Utara said... [Reply]

Apa kata pembaca semua tentang post terbaru Hoi!!! AMIRUL ARIF kali ini?

ASSILA. said... [Reply]

surat yg 1st tu lawak kot, haha.

iszieylyanziy said... [Reply]

mak aiii,,melampau glew krgn y melampau tu,,kelakar je entry ni,,suke :)

makbed said... [Reply]

saya maafkan kucing jiran itu.... ahahahahhaha

Sang Pujangga Utara said... [Reply]

ASSILA;hehehe 2 dlm 1...deep makne die

isziey;hahaha samela....

makbed;hehehe jaat kucing tuh

makbed said... [Reply]

ado kontest untuk kamu....


http://blekros.blogspot.com/2010/09/gua-tau-itu-siapa-contest.html

IzzaH si pari pari said... [Reply]

maapkan kucing je,org nya tidak.
hehe~


*versi sabah pon ada =)

http://simanisizzah.blogspot.com/2010/09/ahhahahahlawaksila-baca.html

Sang Pujangga Utara said... [Reply]

hehe cian budak tuh....

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said... [Reply]

hahah..nak praktis la wat cmnih..boleh..hahaha...=)rindunya karangan skowl duluw..hhaha

Inspirasilensa said... [Reply]

Aku paling suka yang pertama...........hehehehe

izee said... [Reply]

hahaaa dak tu mmg bijak mencari alasann..

LaDy BarbeLLa said... [Reply]

Comel2 karangan tu semua.. hehe

Sang Pujangga Utara said... [Reply]

hehehe thnxx semua sbb komen =]

Yiedpozi said... [Reply]

yang 1st tu kelakar siot..

chami northface said... [Reply]

soma karangan tu gempak +lawak giler..tenx bro

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...