Followers

Khamis, 28 Oktober 2010

Hoi! Iklan Lawak Thailand (1)


Hoi! AMIRUL ARIF kali ini ingin berkongsi satu iklan menarik yang pujangga jumpa semasa menggodek-godek youtube tadi. Iklannya memang lawak dan memang kreatif di mata pujangga. Iklan mengenai hantu siam pun boleh dijadikan bahan lawak.Pujangga berharap sangat jika ada iklan yang sekreatif ini di Malaysia. Tak pasal pujangga rindukan sentuhan Allahyarhamah Yasmin Ahmad. Jom saksikan Iklan Lawak Thailand (hantu siam) hanya di Hoi! AMIRUL ARIF:

video

*Kreatif tak video di atas? berikan pandangan anda dengan komen di bawah entri ini

17 Komen Hoi!!!:

Hafsah Hell Mee berkata... [Reply]

haha..terbaik la!!
igtkan siang..upenye malam
ptt la dia ckp jgn kaco dia tgh mkn "dinner"

KABAKOGA berkata... [Reply]

haha,,
tak patut..

Pujangga berkata... [Reply]

hehe taw xpa...dye just nk tnjllam lmpu dye terang

kiLaLaLa berkata... [Reply]

nak kenalan ngan kra-sue larh..
kiut kot..
ahhahaa...
siot pnye vid..

Ayeem Jemain berkata... [Reply]

hahaha. seriyes aku ckp thailand punye iklan mmg semua kreatif. da bape byk iklan da aku tgk.

Pujangga berkata... [Reply]

kikilalala=hehehe kra-sue penanggal..hehehe


ayeem=taw xpa bro,ko watla video cmni

miss chekleen berkata... [Reply]

hahaha....besh tol iklan niii...

darkbatman berkata... [Reply]

sbr jela..cmne la ko leh jmpe weh..

Pujangga berkata... [Reply]

chekleen=mmg best...kreatif sgt

darkbatman= aku jumpa kat youtube sajo ngn ade dlm koleksi email ak..hehe

[^^Daus^^] berkata... [Reply]

hahaha

[^^Daus^^] berkata... [Reply]

iklan lampu rupanya :P

SuhaimiWorld berkata... [Reply]

PeHHh..aku accly bru dlm dunia blog nie..tapi skali tgok blog ko amirul..mmg BesT giler..sluT ..

Pujangga berkata... [Reply]

daus=cm x berkaitan kan..tp idea die tuh

suhaimi..waa thxx..jemputla singgah lagi

Shino berkata... [Reply]

sengal punye iklan...ak igtkn btul2 siang td..hahaha...

Lulu caldina berkata... [Reply]

waaa..hahahha....

malaysia boleh ke wat cam ni?
mungkin tak leh..

itulah takde..

cik zaza berkata... [Reply]

haha..mmg terbaik dr ladang la! xD

Fuziani JSR berkata... [Reply]

Memang iklan yang menarik.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...