Followers

Sabtu, 23 Oktober 2010

Hoi! Malam Jumaat Kliwon


Jom layan lagu ini di malam hari,pujangga yakin pembaca Hoi! AMIRUL ARIF akan menyukainya...memang layan  nak-nak lagi kalau dengar masa waktu malam sorang-sorang.Jom dengar lagu "Malam Jumaat Kliwon" hanya di Hoi! AMIRUL ARIF :

video

*Adalah tidak digalakkan orang yang tinggal berseorangan atau memandu berseorangan mendengar lagu ni..bukan apa, nanti korang terbayang punya cam pujangga..hahaha

7 Komen Hoi!!!:

Pujangga berkata... [Reply]

Sedapkan lagu ni menjadi peneman di waktu malam..hehe

☺[ai][sUmi]☺Chan berkata... [Reply]

nak dengar.. tp xberani :P

Pujangga berkata... [Reply]

@☺[ai][sUmi]☺Chan hehe jgnla tkut..suare dye lawak kot...lirik ja

kiterkitikitu berkata... [Reply]

mcm serammmmmmm je ..rrr

ezan berkata... [Reply]

video ape nie? macam seram jew, hikhik...

takut nak play, sebab dah tengah malam nie, ezan tgk sok pagi jew la :)

Pujangga berkata... [Reply]

kiterkitikitu=hehe mana ada seram, lawak ajer

ezan=hehe tok sah takut...lirik ja..lagu lawak

FareedSairi berkata... [Reply]

hehehe...eden benda2 ni tak gemar sgt sbb mudah terbayang. kang susah den nak jadi kutu malam :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...