Followers

Ahad, 17 Oktober 2010

Hoi! Mari kenali Apit BARONBROS...

Mataku mula lelap namun jari-jemariku masih gagah menaip. Begitulah keadaan pujangga sekarang nih tetap bersemangat untuk menulis sesuatu di Hoi! AMIRUL ARIF sebelum bertolak ke tanjung malim  pukul 7 pagi 17/11 bersama keluarga untuk menghadiri majlis pernikahan sepupu pujangga. Berbalik pada tajuk entri ini,pujangga sebenarnya saja nak memperkenalkan antara penyanyi kegemaran pujangga disebabkan mempunyai lagu-lagu yang enak didengar di gegendang telinga pujangga nih..hehe puitis benar ayat ko pujangga hoi. 

Penyanyi yang pujangga ingin perkenalkan kepada semua adalah APIT dari kumpulan Baronbros.Baronbros ini adalah kumpulan dari Singapura. Pernah dengar tak nama nie?kalau yang pernah dengar tuh,bagusla boleh kita layan ja klip video kat bawah ni,bagi yang belum,jom hayati lagu-lagu yang menjadi kegemaran pujangga yang dinyanyikan oleh Apit nih. Sebelum itu,lupa nak beritahu Apit nih orang MELAYU berasal dari Singapura dan terus-terang pujangga bagitahu dulu,Apit nih ada TATOO di tangannnya. Bagi pujangga,itu adalah antara dia dan YANG MAHA ESA. Mari lah kita hanya menghargai lagu dan tidak terpengaruh dengan tingkah laku penyanyi tersebut.

Jom dengarkan beberapa klip video lagu di bawah hanya di Hoi! AMIRUL ARIF :

video


video
 luahan hati-apit


video
klip video nih separuh .nak full boleh cari di youtube tembok derita-apit


9 Komen Hoi!!!:

Pujangga berkata... [Reply]

Ada sesiapa pernah dengar pasal baronbros?

amirpo. berkata... [Reply]

ceh, ak ingat Bangbros tadi

Pujangga berkata... [Reply]

pungkok ang bangbros...popo2

F33Z~Hafizah~cucuatokaji berkata... [Reply]

tak penah dengar lee...baru taw ni :)

Pujangga berkata... [Reply]

@F33Z~Hafizah~cucuatokaji hehe baru tau,then dgar la..amacam?

Tanpa Nama berkata... [Reply]

suke sngt lagu diorang....knp kurang dngr di mlysia....

ais kacang beku berkata... [Reply]

Ooo..baru aku tauu sapa apit tuu..

bebbyiee_ lieya berkata... [Reply]

tolong bagi id wechat or whatsapp apit boleh tak..

bebbyiee_ lieya berkata... [Reply]

tolonggg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...