Followers

Rabu, 24 November 2010

Hoi! Iklan Lawak Thailand (4)

Anda ada masalah kaki berbau? Selalu merasa malu untuk membuka kasut di tempat awam? Atau mungkin langsung tidak mengendahkan penyakit anda ini walaupun telah ditegur oleh rakan-rakan.? (Perghh dah macam iklan lak) Kalau anda jenis yang tidak sedar diri ini,pujangga nasihatkan anda supaya cuba memikirkan perasaan orang lain. Jangan malu kalau ada penyakit kaki berbau nih kerana setiap penyakit ada penawarnya,nak petua? Pujangga akan cuba carikan dan kongsikan bersama pengunjung blog ini ok?Apa ada hal pujangga merapu lebih-lebih mengenai kaki busuk nih...tak lain tak bukan,mestilah ada sangkut paut dengan entri terbaru Hoi! Iklan Lawak Thailand ni.Sebelum tu, jom usha dulu iklan-iklan yang terdahulu :


Video lawak thailand yang ingin pujangga kongsikan dengan para pembaca Hoi! AMIRUL ARIF kali ini adalah mengenai penyakit KAKI BERBAU yang bukan hanya menganggu orang lain, malahan anjing juga. Anjing dikenali sebagai salah satu haiwan yang mempunyai sensitiviti yang amat tinggi terhadap bau,atas sebab itu jugalah skuad anjing ditubuhkan aka K9.

Jom saksikan iklan lawak thailand hanya di Hoi! AMIRUL ARIF:


10 Komen Hoi!!!:

Jey Yusuff berkata... [Reply]

bagusnye anjing. hahaha

paDel berkata... [Reply]

hahahaha....rosak idong anjing tu bau kaki...

Ain Zulaikha berkata... [Reply]

ini pun kelkar kan?

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000417078952#!/video/video.php?v=171156956229317&oid=140796572614052&comments

YOUsoF berkata... [Reply]

HAHAHA.. anjing yang pentingkan kebersihan. Tuan yang selesa berkaki wangi.. ;D

Dark Half berkata... [Reply]

yeaybaaa..kasut aku wangiii

Pujangga berkata... [Reply]

@Jey Yusuffhaha dah x tahan sangat tuh

Pujangga berkata... [Reply]

@paDelhehe nak muntah dah anjing tuh

Pujangga berkata... [Reply]

@Ain Zulaikhahehe yup2 kelakar gak

Pujangga berkata... [Reply]

@YOUsoFkalau haiwan pun x tahan.manusia apetah lg

Pujangga berkata... [Reply]

@Dark Halfkonfiden jer....hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...