Followers

Khamis, 18 November 2010

Hoi! Sesaat Sebelum Ajal

Tajuk entri kali ini nampak sadis je kan? Sesaat Sebelum Ajal....hehe sebenarnya dah lama pujangga nak buat entri ini di Hoi! AMIRUL ARIF tetapi tidak berkesempatan . Mood raya haji pun belum habis lagi, jadi hanya entri bergambar ini yang dapat pujangga sajikan.Seperti yang di ketahui ramai, setiap makhluk di dunia ini akan menemui ajal apabila sudah tiba masanya. Bukan sahaja manusia yang akan menemui ajal,tetapi haiwan juga akan melalui masa yang sama. Cara kematian sahaja yang berbeza antara satu sama lain. Ada yang mati akibat penyakit,usia dan juga dibaham pemangsa.

Pujangga kongsikan beberapa gambar sesaat sebelum ajal di bawah hanya di Hoi! AMIRUL ARIF :


p/s : Entri yang berbentuk pendapat dan perbandingan akan mula di siarkan tak lama lagi. Maknanya akan kurang entri bergambar dan entri yang berbentuk essay akan bertambah.
p/s/s : Pujangga menghidap penyakit MM....nak buat apa ea kawan2?

8 Komen Hoi!!!:

Makbed berkata... [Reply]

manyakkan aktiviti riadah... hahahaha.kasi otak cair sikit.

shapoji berkata... [Reply]

hola2...sesat sbelum komen!!! hihihi

Anip™ berkata... [Reply]

hhahah~katak makan katak..huh

1)Buncit Itu Seksi, Buncitkah Korang?
2)10 Cara Korang Boleh Rosakkan Kepala otak Korang Sendiri!

caliph shuriken berkata... [Reply]

pic last tu.. klau burung tu kuar aura, msti tpelanting ular tu kn :p

Pujangga berkata... [Reply]

makbed=betui2 tu...hehe

shapoji=hehe xpa2 sesat2 selalu pun bole

anip=nafsu bro...hahaha

caliph=kuar angin jer

darkbatman berkata... [Reply]

bykkan bersenam.ahahhaa

Siti berkata... [Reply]

penyakit mm tun ape? buat2 tak tau nih. haha

Cik Su berkata... [Reply]

seriau aih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...