Followers

Khamis, 10 November 2011

Hoi! Universiti Pondan Thailand

Pujangga kali ni nak berkongsi cerita mengenai PONDAN. Sebelum nak berbual gampang dengan lebih rancak,moh layan gambar pondan tak siap di bawah ni, hanya di Hoi! AMIRUL ARIF :


Haaa amacam? terngiur tak layan gambar-gambar kat atas nih? kah kah kah Memang rupa pondan tak siap jer semuanya. TETAPI jangan diingat mereka ni tak ada masa depan sebab tak silap pujangga di Thailand, Suan Dusit Rajabhat University,Bangkok adalah tempat bagi golongan-golongan ini menyambung pelajaran di peringkat universiti. Nak lihat bagaimana persekitaran Universiti Pondan Thailand ni? jom usha kat bawah :

Welcome To Suan Dusit Rajabhat University...grrr hehe
Sebelum masuk kelas kenalah mekap nokk -.-
Baju hitam tu mesti JPP universiti dia..haha pujangga pun tak tau
Sesi presentation di universiti
Haa ini yang istimewa, di sini terdapat Transvestite Toilet, almaklumlah ramai yang tak siap lagi kah3
Pujangga dah agak mesti ramai  yang terbayang camane rupa pengguna gambar tandas diatas kan?haa amacam?
Comel-comel semua classmate kat sini...>.<
Group Discussion barulah lengkap kehidupan universiti
Pelajar kulinari pun boleh tahan cantiknya, *minta simpang dari minat

Tadaaa semua classmate "sejenis" ..harap-harap kat Malaysia tak dak camni =___=

p/s 1 : Hargailah apa yang Allah dah berikan pada kita...andai dah dijadikan lelaki,kekalkanlah  seadanya,jangan susahkan tok imam kena fikir nak mandikan camana nanti..-_____-
p/s 2 : Pujangga berdoa agar pelawat Hoi! AMIRUL ARIF ditingkatkan iman dan terlindung dan kekeliruan jantina dan sebagainya, Insyallah, sekian

Tell me something i don't already know
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...